שלום שירתתי שנים 2004-2007, בשירות במהלך פעילות שברתי שתי שינים, הושלמו בהדבקה ע"י המרפאה הצבאית. יש לי דוח פציעה מאותו מקרה. מאז ועד היום פעמים רבות ההדבקה נופלת ואני משלם על כל תיקון הרבה כסף. האם ניתן לתבוע מהצבא הכרה בנושא הזה לטיפול? ידוע שהשלמות שיניים אינן מחזיקות לנצח תודה רבה
נועם שלום
ניתן להגיש תביעה ולקבל הכרה של משהב"ט. ההכרה תאפשר לך קבלת הטיפול בשיניים ע"ח משהב"ט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הודיה שלום, לאור התיקונים האחרונים לחוק הנכים, צריך לבדוק האם החבלה שלך היא "חבלת שירות" שתטופל במסגרת אגף השיקום, או תאונה בעבודה שתטופל במסגרת המוסד לביטוח לאומי. מאחר ומדובר בחקיקה חדשה אין עדיין ...
המשך תשובה