שלום רב אני שבועיים בצבא. חבר שלי הקפיץ אותי ביטן ראשון אחרי שבת בבית לבסיס, ובדרך עשינו תאונת דרכים ונפצעתי בצוואר ובגב. אמרו לי להגיש תביעה למשרד הביטחון זה נכון? איך עושים את זה?
אביתר שלום
פגיעה בתאונת דרכים בדרך לבסיס מקנה זכות לתבוע לפי אחד משני מסלולים: תביעה למשהב"ט לפי חוק הנכים או תביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. מדובר במסלולים שונים עם תנאי זכאות שונים, ולכל מסלול יתרונות וחסרונות. חשוב שתתיעץ עם עו"ד הבקיא בשני התחומים כדי שתוכל לבצע בחירה מושכלת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זוהר שלום, תאונת דרכים בדרך לבסיס יכולה להתאים הן לתביעה כנגד אגף השיקום והן לתביעה כנגד מבטח הרכב, או במקרה שלכם, חב` אגד. יש לבחור באחד מבין שני המסלולים. בתביעה כנגד אגף השיקום, נדרשת נכות של 20...
המשך תשובה