הגשתי תביעה על ניתוח שעברתי ביד עקב נפילה בשטח הבסיס. קיבלתי זימון לוועדה רפואית שם הגשתי את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים. רציתי לשאול מה השלב הבא בתביעה? בתוך כמה זמן יש תשובה? ומה עושים אם התשובה היא לא מה שציפיתי?
נתנאלה שלום.
החלטת הועדה נשלחת בתוך 3-6 שבועות בדואר רשום. אם הינך סבורה שההחלטה לא משקפת את מצבך, באפשרותך לערער לוע"ר עליונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שיר שלום, עבודתך במשטרה לא מונעת הגשת התביעה להכרה. מאחר ועברו למעלה משלוש שנים מאז השחרור מהשירות, התביעה כבר התיישנה, אך ניתן להתגבר על בעית ההתיישנות אם יש מסמכים מתאימים. את מוזמנת ליצור קשר ולקב...
המשך תשובה