בעלי משרת ביחידה מסווגת בקבע. במהלך פעילות מבצעית כשהיה בחמ"ל, חש ברע והתמוטט. בטיפול נמרץ התברר שהיה לו אירוע מוחי וייתכן שנגרם בגלל הלחץ הרב שהיה בו בכלל במהלך השירות ובפרט באותו היום. אשמח לקבל ייעוץ, אפשר לתבוע את משרד הביטחון?
סימה שלום,
לפי הפרטים שתארת יש מקום להגשת תביעה לפי חוק הנכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תהילה שלום במקרה של תאונה בדרך לבסיס שנגרם בה נזק גוף יש אפשרות לתבוע או את משהב"ט לפי חוק הנכים או את חברת הביטוח שביטחה את השימוש ברכב שלך ("ביטוח חובה") לפי חוק הפיצויים לנפגעי ת"ד. לכל מסלול יתרו...
המשך תשובה