שלום רב, בינואר ניתן פס"ד המחייב את קצין התגמולים לשאת בחלק מעלות הציוד הרפואי של הנכה (גם רטרואקטיבי). עד כה פניות חוזרות ונשנות לקת"ג למילוי פס"ד לא נענו. האם תוכלי בבקשה להפנות לגורם המוסמך ישירות בקת"ג על מנת שתקויים ההחלטה . תודה מקרב לב!
רן שלום
לא ניתן לפנות בשמך לקצין התגמולים ללא יפוי כח מתאים וכמובן ללא פרטי התיק. קליטת פסק דין במשהב"ט וביצועו עשויה לקחת זמן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מבחינת סדר ברור התביעות, קודם יתבררו התביעות בגין מחלות שקשורות באופן ישיר לשירות, ורק אם יוכרו, יתבררו התביעות לגבי הנכויות המוסבות שנובעות מהנכויות המוכרות. עם זאת, אני מציעה לכלול את כל הבעיות והמ...
המשך תשובה