שלום לאחרונה נקבע שאני זכאי לנכות בשיעור 15% ואהיה מוכר כנכה צה"ל. מה זה אומר מבחינת קצבאות / תגמולים? איך אפשר לממש את הזכויות שלי?
מתי שלום,
הינך זכאי למענק חד פעמי בסך של כ 123,500 ש"ח. אינך זכאי לתגמולים חודשיים או לטיפול רפואי באגף השיקום.
הינך זכאי להנחה בארנונה ולהנחה בתחבורה ציבורית בהסדרים כ"חופשי חודשי" ודומיו.
תקבל לרשותך תעודת נכה, שמקנה הטבות והקלות במקומות המכבדים תעודה כזו, בארץ ובחו"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רן שלום לא ניתן לפנות בשמך לקצין התגמולים ללא יפוי כח מתאים וכמובן ללא פרטי התיק. קליטת פסק דין במשהב"ט וביצועו עשויה לקחת זמן....
המשך תשובה