אם בפרוטוקול הוועדה הרפואית רשום סך הכל בנכות הכוללת ובהחלטת קצין התגמולים אחרי הוועדה רשום סך אחר כיצד צריך לפעול?
שקד שלום,
אי התאמה כזו לא אמורה להיות.
יתכן וההכרה שלך היא חלקית (החמרה בלבד) ולא מלאה וזו הסיבה לפער? צריך לבדוק את נוסח ההחלטה והפרוטוקול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עידו שלום אם הבעיה התפתחה כתוצאה מחבלה ספציפית אחת, הגש טופס שח חבלה. בכל מקרה אחר - טופס של מחלה. את העתק התיק הרפואי שלך מצה"ל ניתן להזמין דרך מדור פניות הציבור במקשל"ר. יש באתר האינטרנט הסבר מפור...
המשך תשובה