אם בפרוטוקול הוועדה הרפואית רשום סך הכל בנכות הכוללת ובהחלטת קצין התגמולים אחרי הוועדה רשום סך אחר כיצד צריך לפעול?
שקד שלום,
אי התאמה כזו לא אמורה להיות.
יתכן וההכרה שלך היא חלקית (החמרה בלבד) ולא מלאה וזו הסיבה לפער? צריך לבדוק את נוסח ההחלטה והפרוטוקול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מושיקו שלום, בד"כ הזימון לועדה עליונה נעשה תוך כחודשיים שלושה. במקרים מסויימים אם נדרש רופא בעל מומחיות מסויימת, עלול להיות עיכוב בגלל חוסר זמינות של המומחה (לדוגמא, היתה תקופה שבשל העדר מומחה פה ולס...
המשך תשובה