הייתי לוחם ונחשפתי במהלך השירות לאירועים קשים שגרמו לי לבעיות שינה, חרדות וסיוטים חוזרים. לאחרונה פניתי לטיפול ונאמר לי שאולי אני סובל מתסמינים של פוסט טראומה. רציתי לדעת איך מגישים בקשה להכרה כנכה צה"ל באגף השיקום? ניתן להגיש את הבקשה גם אם עברו כמה שנים מאז השחרור?
איתי שלום,
ניתן להגיש התביעה באמצעות טופס מקוון
גם אם עברו שנים מאז השחרור.
קישור לטופס המקוון:
https://recognition.mod.gov.il/
צריך לצרף תעוד רפואי רלוונטי וכן עדויות, אם ישנן, על כך שאכן נחשפת לארועים להם אתה טוען.
אתה מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ולקבוע פגישת יעות לקבלת הסבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, יתכן ויש מקום לתביעה. צריך להתעמק בנסיבות הספציפיות ש המקרה שלך, כולל אופי השירות, ארועים מיוחדים, עיתוי הופעת התלונות ואופיין ועוד. ...
המשך תשובה