אני חייל לשעבר שנפצע במהלך שירותי הצבאי, ואני מעוניין לבדוק את זכאותי לפיצוי או להכרה כנכה צה"ל. מהו התהליך להכרה בנכות, אילו מסמכים רפואיים דרושים, ומה חשוב לדעת לפני הגשת הבקשה לקצין תגמולים או לוועדה רפואית? אשמח להכוונה ראשונית על הצעדים הנכונים.
פז שלום,
התביעה מוגשת באופן מקוון בקישור הזה:
https://recognition.mod.gov.il/
יש לצרף תעוד רפואי, דו"ח ארוע (דו"ח פציעה) ככל שקיים, עדויו בכתב אם יש ומכתב אישי עם פרוט נסיבות הפציעה. תוכל למצוא באינטרנט הסברים על הגשת התביעה, כולל באתר של המשרד שלי
https://zslaw.co.il/
מומלץ מאוד להתיעץ עם עו"ד טרם הגשת התביעה שכן מדובר בהליך משפטי וללא יעוץ אתה עלול לעשות טעויות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלעד שלום ניתן לפנות בבקשה להחמרת מצב לפני הניתוח או לאחריו. צריך לקחת בחשבון שבבדיקה חוזרת אחוזי הנכות יכולים גם לרדת, ולאו דווקא לעלות. ההחלטה האם לפנות בהחמרת מצב, ומתי, תלויה בגורמים שונים ובין ...
המשך תשובה