שלום רב, אמי ביקשה מהבנק הלוואה גדולה מאוד לחתונת אחותי, לשיפוץ הבית ולהחזרת חובות, והם הציעו לה לקחת משכנתא הפוכה כנגד הבית שבבעלותה. הייתי רוצה לדעת על כך קצת פרטים, כיצד זה עובד, והאם זה כדאי בכלל?
שני שלום
לצערי קצרה היריעה ואין זה המקום להשיב לשאלתך. אני ממליצה שתיקראי מאמרים בעניין באינטרנט.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, מבחינתו של הבנק , שניכם לווים וכנראה גם בעלי זכויות בנכס, אז שניכם וגם כל אחד לחוד אחראים לתשלום משכנתא. ההסכמה שנרשמה היא הסכמה בינכם בלבד. את יכולה לדרוש מבעל לקיים את ההסכם ולשלם משכנתא. א...
המשך תשובה