שלום רב, התחלתי תהליך של קבלת משכנתא, ישבנו בבנק, חתמנו על עשרות דפים, הבאנו את כל המסמכים הנדרשים, אישורי בניה, תוכניות, פרטים אישיים שלנו, משכורות וכל מה שדרשו מאיתנו. לפני כמה ימים, הבנקאי שטיפל בנו התקשר להגיד שעלינו להביא שוב את כל המסמכים- הוא לא מוצא את התיק שלנו. מעבר להוצאת המסמכים מחדש עוגמת הנפש מאוד גבוהה, פרטים אישיים מאוד שלנו יכולים להיות חשופים ולא ידוע היכן הם. הדבר מאוד מקומם, מה ניתן לעשות? בנוסף, חשוב לציין שאנו זקוקים למשכנתא, זהו הבנק היחיד שהסכים לתת לנו משכנתא ואנחנו גם מוגבלים בזמן הבניה. מה הכי נכון לעשות במצב כזה? תודה וערב טוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם הלווה שנשאר יכול ורוצה לקנות את המחצית ואם גם הבנק מאשר זאת, אז מבצעים את העברת זכויות. אם הלווה שנשאר, מסרב למכור לצד ג` יש לתבוע פירוק שיתוף בבית המשפט. כמובן, שגם במקרה זה נדרשת הסכמת הבנק. ...
המשך תשובה