בשנת 2007 קיבלתי הסכמה מהבנק לרישום משכנתא בדרגה שניה.היום אני מבקש לרשום את המשכנתא בטאבו.שאלתי היא האם ניתן לבצע את הרישום היום? יש לציין שהדירה היום מעוקלת .
שלום רב,
לאור העיקול סביר לנהיח שיהא עליך למצוא פתרון על מנת לרשום את המשכנתא.
מציע לקבל ייעוץ משפטי פרטני.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אכן מדובר בבקשה שונה. בהלוואת נדוניה כספי הבנק משמשים הון עצמי של קרובים מדרגה ראשונה (בדרך כלל הילדים) לרכישת דירה וכספי הבנק מועברים ישירות למוכר. בנוסף לשמאות של דירת הורים נדרש למסור מידע אודות הד...
המשך תשובה