שלום, אני משלם משכנתא כבר שנתיים, על הדירה של אימי (היא לא עומדת בתשלום) שאני גם גר בו כרגע. האם זה אומר שיש לי איזשהם זכויות על הדירה? אשמח לקבל את תשובתכם
חן שלום,
התשובה היא לא. יש לך רק עילת תביעה נגד אמך.
בברכה,
דותן לוי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בלון אכן מקטין את ההחזר החודשי ומאפשר המשך תשלום שכ"ד הקיים. אם הריבית תעלה(שזאת לא המגמה היום), תצטרכו לקחת משכנתא בתנאים פחות טובים מהיום. מאידך, חסכתם את מדד תשומות הבניה. היות שבדרך כלל , מחיר ...
המשך תשובה