אנו חברי קיבוץ חדשים אשר זכינו להקצאת שטח בהרחבה של קיבוץ במרכז והגענו עד למנהל, אך לצערנו אנו מחכים כבר שנה להיתר עקב ההקפאות בקיבוצים ומפסידים כסף רב. אני בן משק והוריי גרים בקיבוץ ונמצאים בתחילתה של שיוך דירות וברשותם עתיד להיות מגרש של חצי דונם. שאלתי היא, האם ניתן לשייך את הקרקע שהוקצה לנו על שם אחד ההורים ע"מ לעקוף את ההקפאה ואת הערבות של 200 אלף ש"ח לקבלת היתר בניה? (הסדר הביניים אשר פירסם המנהל פוטר חברי קיבוץ שהיו חברים לפני היום הקובע בערבות זאת). האם הקיבוץ הוא שמחליט בעניין או שזה כבר קשור לחוזים והחלטות של המינהל? תודה רבה!
אוריה שלום,
בפנייתך חסרים פרטים רבים ומהותיים המקשים לתת מענה לפנייתך.
אני מציעה לך לפנות לייעוץ משפטי פרטני לשם קבלת תמונת מצב מלאה ומתן מענה פרטני לפנייתך.
בהצלחה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רפי שלום אין זכות ראשונים להמשך השכרה יחד עם זאת במידה והשוכר היוצא לא הפר את הסכם השימוש במשך 11 שנים ומוכן לקיים את תנאי השכירות המוצעים לשוכר החדש ובהנחה כי האדמה מעובדת על ידיו - יהייה נכון וראוי...
המשך תשובה