שלום רב, אני מתגוררת ביישוב קטן שיתופי שיש הפרד ועדים ועד מקומי וועד אגודה.יו"ר ועד מקומי עושה טרור לתושבים כולל קבלת החלטות לא ענייניות , לא משתף את הציבור תושבים בשום דבר, מפעיל כוח פוליטי , לא חושף שום מסמך הקשור לתקציב היישוב , מפטר עובדים תחת חסוו כמו רבש"ץ וכו' על סמך תירוצים לא הגיוניים .חצי מהיישוב לא רוצים להמשיך לארות אותו כיו"ר הועד.מה האופציות שלנו?מה אנחנו יכולים כשתובים לעשות בעניין?יש להדגיש כי המועצה לא כך כך משתפים פעולה ולא רוצים להתערב .תודה על התשובה.
אור שלום
ניתן להתנגד לפעילות יו"ר הועד וככל והוא פועל בניגוד לדין אף להדיח אותו מתפקידו.
לשם כך אני מציעה שתפנו לייעוץ משפטי פרטני על מנת לפרוס את המצב המלא וכן לבחון את תקנון האגודה והחלטות האסיפה הכללית שהתקבלו מעת לעת.
בברכה,
יעל פרי ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רויטל שלום, מכירת בית בקיבוץ כפוף לתנאים הקבועים בתקנון הקיבוץ. ככל ותנאי מכירת הבית כפוף לקבלת הקונה כחבר קיבוץ הרי ניתן להתקשר בעסקה ללא דיחוי אך העסקה תהייה כפופה לאותו תנאי מתלה- קבלה לחברות בקיב...
המשך תשובה