רכשנו דירה על הנייר ותאריך המסירה חלף לפני 4 חודשים. הקבלן שלח מכתב וטוען שמגיע לנו פיצוי חלקי בגלל המלחמה. מה הזכויות שלי?
שרי שלום צריך לקרוא על מה חתמת כדי לתת לך כאן עיצה. שלחי את המסמכים ונדע כיצד להמשיך בברכה אבי א ששו עורך דין...