שלום, אמי נולדה בסלובקיה. אני נולדתי בשנת 1951. האם אני יכול לקבל אזרחות סלובקית/דרכון סלובקי? תודה, דויד
במקרה שלך ניתן להסדיר בסבירות גבוהה אזרחות הונגרית בכפוף ללימוד הונגרית ברמה בסיסית, על סמך המסמכים הסלובקיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
המקרה שלך מתאים להסדרת אזרחות סלובקית ברמה המהותית. ניתן לחפש אחר מסמכים מתאימים בסלובקיה. צריך למצוא מסמכי לידה, נישואין ואזרחות של סבא וסבתא שלך וכן של אביך. זה שרות שמשרדי מספק - אתה מוזמן לפנות אל...
המשך תשובה