שלום . אני נכד של סבתא וסבא הונגרים . מצאתי את תעודת נשואים שהתחתנו בהונגריה .בשנת 1947 נישואים דתיים . יש סיכוי להוציא דרכון אירופאי .
ללא תעודת נישואין אזרחית מהונגריה, ניתן יהיה להסדיר לך אזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוב הסיכויים שישנה זכות טבעית לך ולצאצאיך לקבלת אזרחות הונגרית. עדיין, בכדי להסדיר קבלת האזרחות, צריך להוכיח הזכאות תוך הצגת מסמכים מתאימים בהתאם לדרישות החוק ההונגרי....
המשך תשובה