שלום רב, סבי וסבתי ז"ל מצד אימי (הכרתי רק את סבתי) נולדו בעיירה ביצ'קב שבצ'כיה והתגוררו בה עד המלחמה. אין לנו תעודות או מסמכים, אבל הבנתי שביד ושם כן יש כמה מסמכים המעידים על כך. האם יש לי סיכוי לקבל אזרחות צ'כית. אני בן 35. תודה רבה
אם היו מסמכים צ'כיים מתאימים, ניתן היה להסדיר אזרחות צ'כית עבורך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אנא בדקי מכח איזה סעיף קבלה אמך האזרחות הצ`כית. זה מופיע בתעודת האזרחות שלה. אם מדובר באזרחות לפי סעיף 33 אז אין זכאות עבורך ואם מדובר בסעיף אחר אז יש זכאות עבורך במידה ונולדת אחרי מאי 1969....
המשך תשובה