היי, סבתא שלי נולדה בצ'כיה בשנת 1917, אבל אנחנו לא מצליחים לאתר תעודת לידה. האם יש טעם לנסות לקבל אזרחות ללא מסמך זה?
אם אין מסמכים מתאימים כגון תעודת לידה של הסבתא, המקסימום שניתן לעשות הוא להסדיר אזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בטרם הוצאת הדרכון שפג תוקפו עליך להנפיק מחדש תעודת אזרחות חדשה. זה הליך שניתן לבצעו ישירות בסלובקיה (למשל דרכי) או לפנות לשגרירות הסלובקית בישראל לקבלת תדרוך. ...
המשך תשובה