היי סבי וסבתי ז"ל היו ילידי צ'כוסלובקיה, אצלנו בבית מדברים הונגרית וגם אני ואחיי דוברים הונגרית שוטפת. האם יש לנו זכות לקבל אזרחות?
כיוון שאתם דוברי הונגרית, אתם זכאים לקבלת אזרחות הונגרית. ייתכן ויש גם זכאות לאזרחות סלובקית. אני מציע לצור עימי קשר טלפוני לקבלת פרטים נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לילדים ניתן לקבל אזרחות צ׳כית, אולם תיתכן מגבלת זמן(הגשת הבקשה עד סוף 2014). לנכדים, במקרים מסוימים ניתן לקבל האזרחות הצ׳כית ובמקרים מסוימים לא ניתן לקבל האזרחות הצ׳כית. ...
המשך תשובה