שלום, סבתי ילידת הונגריה (נולדה בבודפשט בשנת 1932), ועלתה לארץ לאחר מלחמת העולם ה-2. אבי נולד בארץ בספטמבר 1957. אבי, אחותי ואני מעוניינים להתחיל את תהליך הוצאת הדרכון ההונגרי, האם נידרש למבחן בעל פה בהונגרית? תודה רבה.
אתם מחויבים בידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית - טובה בכדי לקבל האזרחות ההונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הפורום עוסק בהסדרת אזרחות הונגרית ולא רומנית. יש זכאות לאזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית....
המשך תשובה