שלום, סבתי ילידת הונגריה (נולדה בבודפשט בשנת 1932), ועלתה לארץ לאחר מלחמת העולם ה-2. אבי נולד בארץ בספטמבר 1957. אבי, אחותי ואני מעוניינים להתחיל את תהליך הוצאת הדרכון ההונגרי, האם נידרש למבחן בעל פה בהונגרית? תודה רבה.
אתם מחויבים בידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית - טובה בכדי לקבל האזרחות ההונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא, תעודת לידה צ`כית אינה מעידה על אזרחות צ`כית. זה רק מסמך אחד מבין מסמכים נוספים שבסופו של דבר מקנים אזרחות צ`כית למבקש, צאצא למשפחה....
המשך תשובה