אני יליד טרנסילבניה (1967) עליתי לארץ עם משפחתי ב 1972. אני דובר הונגרית. הבנתי שאני יכול לקבל דרכון הונגרי על בסיס "הונגריה הגדולה" מעוניין לברר מה התהליך להוצאת דרכון הונגרי והאם אשתי (מזה 17 שנים) וילדי (9, 13 ו- 16) יהיו זכאים גם כן (הם לא דוברי הונגרית)
קיימת זכאות עבורך ועבור הילד בן 9. מפני שאתה דובר הונגרית. שאר בני המשפחה - גם זכאים בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
התשובה לשאלתך סבוכה כי יכול להיות שצריך להשלים מסמכים הונגריים אחרים לפני הזמנת הדרכון פג התוקף. אתה יכול לפנות לשגרירות ההונגרית או אלי באופן אישי ואנסה לעזור....
המשך תשובה