שלום אני מתעניינת בהגשת בקשה לשגרירות ההונגרית לקבלת דרכון. אבי נולד בהונגריה והסבים משני הצדדים היו ילידי הונגריה. מה נדרש ממני במסגרת ההליך? מה העלויות?
נראה כי יש זכאות עבורך. אני מציע שתפני אלי באופן אישי לקבלת פרטים נוספים שכן הפורום לא מתאים למתן תשובה מפורטת במיוחד כפי שאת מבקשת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על קוצו של עוד, מבחינת ההונגרים, אין בעיה להחזיק בשלושת האזרחויות. מבחינת הצ׳כים לא ניתן להחזיק באזרחות סלובקית ומבחינת הסלובקים לא ניתן להחזיק באזרחות צ׳כית ו/או הונגרית....
המשך תשובה