שלום רב, אמי הלכה לפני שנתיים לעולמה היא הייתה אזרחית הונגריה ושתי האחיות שלי כבר הוציאו אזרחות ודרכון הונגריים לפי זה. אני האחות הקטנה ואינני יודעת הונגרית. האם אני חייבת לדעת את השפה על מנת להוציא אזרחות?
אם נולדת אחרי אוקטובר 1957 אין צורך בידיעת השפה לקבלת האזרחות ההונגרית עבורך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הסיפור מתאים להסדרת אזרחות סלובקית אבל ללא מסמכים המעידים על אזרחות סלובקית של סבך אחרי ספטמבר 1939 לא ניתן יהיה להסדיר האזרחות עבור שאר בני המשפחה....
המשך תשובה