שלום רב, ברצוני לדעת האם קיימת זכאות להוצאת אחת מאזרחויות (הונגרית או צ'כית )? אמא נודלה ב-1949. אבא ואימא שלה נולדו ב-1914 והתגוררו באזור הקרפטים. האזור עד 1944 היה מחולק בשנים שונות בין הונגריה לצ'כיה ושייך לאוסטרו-הונגריה.
ניתן להסדיר אזרחות הונגרית בלבד בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית על ידך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן לטפל בילדים כבר עכשיו ככל הנראה ללא צורך בידיעת השפה ההונגרים על ידם. לגבי כניסה לארה״ב ללא ויזה - המסלול ל-90 יום בלבד....
המשך תשובה