סבא שלי ז"ל היה אזרח צ'כוסלובקי, היום השטח ממנו בא שייך לסלובקיה. הוא עזב את ארצו והגיע לישראל בשנת 1949. הבנתי שיש לכך חשיבות מבחינת הזכאות לקבל אזרחות סלובקית, זה נכון? האם אוכל לקבל דרכון?
אם סבתא לא היתה אזרחית סלובקית או צ'כית אין לך זכאות לקבלת אזרחות סלובקית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עורך דין מנוסה בתחום הסדרת האזרחות ההונגרית יכול לתת לך תשובה ברמת סבירות גבוהה לגבי סיכויי בקשתך לאזרחות הונגרית, אולם בכדי לעשות זאת עליו לראות מסמכים רלוונטיים. עלויות ושכר טרחה נקבעים לכל מקרה בנפ...
המשך תשובה