שלום, סבא שלי היה צ’כי שעלה לארץ בשנות החמישים אחרי ששירת בצבא הצ’כי לאחר המלחמה והתחתן עם סבתא שלי ב-52 בישראל. אמא שלי ביתו נולדה בשנת 60. סבא שלי נפטר לפני שנתיים ויש לי את הדרכון הצ’כי שלו שעדיין בתוקף. האם ישנה עדיין אפשרות לקבל דרכון למרות הנישואים המאוחרים של סבי ? תודה
לצערי, אין זכאות במקרה שלך לאזרחות צ׳כית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוב הסיכויים שישנה זכות טבעית לך ולצאצאיך לקבלת אזרחות הונגרית. עדיין, בכדי להסדיר קבלת האזרחות, צריך להוכיח הזכאות תוך הצגת מסמכים מתאימים בהתאם לדרישות החוק ההונגרי....
המשך תשובה