שלום, סבא שלי היה צ’כי שעלה לארץ בשנות החמישים אחרי ששירת בצבא הצ’כי לאחר המלחמה והתחתן עם סבתא שלי ב-52 בישראל. אמא שלי ביתו נולדה בשנת 60. סבא שלי נפטר לפני שנתיים ויש לי את הדרכון הצ’כי שלו שעדיין בתוקף. האם ישנה עדיין אפשרות לקבל דרכון למרות הנישואים המאוחרים של סבי ? תודה
לצערי, אין זכאות במקרה שלך לאזרחות צ׳כית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי הסיפור שתארת, אתה זכאי לקבלת אזרחות הונגרית ללא ידיעת השפה ההונגרית. אם חסרים לך מסמכים הונגריים נוכל להשלימם באמצעות מחקר גנאולוגי בארכיונים בהונגריה....
המשך תשובה