שלום רב, הבן שלי טס לארה"ב עם ויזה של דרכון צ'כי..esta לשלושה חודשים, לפני שפג תוקפה הוא יצא למקסיקו, כעבור שבוע שלחו לו הודעה שאין לו יותר אשרת כניסה לארה"ב...והוא נאלץ להגיע לארץ.. האם יוכל לטוס לארה"ב שוב? אולי להוציא ויזה על דרכונו הישראלי? הוא רוצה להמשיך לטייל, והטיול שלו נקטע בעקבות זה. מה עושים?
הוא יכול להגיש בקשה נוספת לאמריקאים ולראות מה תגובתם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן יהיה לחפש אחר תעודת הלידה באוקרינה על סמך המידע המועט שיש ברשותך וזאת באמצעות גנאלוג (מומחה בחקר המשפחה). במידה ותרצה עזרה בנושא צור עימי קשר....
המשך תשובה