סבתא שלי נולדה בצ'כיה בשנת 1947, ועלתה לארץ ישראל בשנת 1950 ונאבדו לה כל המסמכים. האם יש מה לעשות? לאח של סבתא של יליד ישראל, היו מסמכים שההורים שלו היו אזרחי צ'כיה, והוא עשה אזרחות וגם המסמכים האלה אבדו. האם אפשר להוכיח שהם אחים ותהיה לסבתא שלי אזרחות? תודה רבה
לצערי, לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה והולדת אחרי שנת 1968, ניתן, למעט מקרים חריגים, להסדיר גם עבורך קבלת אזרחות סלובקית. במידה נולדת לפני שנת 1969, עקרונית, למעט מקרים חריגים, לא ניתן להסדיר עבורך אזרחות סלובקית....
המשך תשובה