סבי נולד בטריטוריה שהייתה שייכת לאימפריה האוסטרו-הונגרית, הפכה לצ'כוסלובקיה לאחר מלחמת העולם הראשונה, וכיום נמצאת בשטח סלובקיה. רציתי לדעת מהי הדרך היעילה ביותר לאתר מסמכים מקוריים במידה והארכיונים המקומיים עלו באש או אבדו במהלך המלחמה? בנוסף, האם קיימת עדיין מגבלה לגבי שנת הלידה של הצאצאים לצורך קבלת אזרחות מכוח דם?
סבירות גבוהה לזכאות לאזרחות סלובקית. אנא צור עימי קשר טלפוני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בטרם הוצאת הדרכון שפג תוקפו עליך להנפיק מחדש תעודת אזרחות חדשה. זה הליך שניתן לבצעו ישירות בסלובקיה (למשל דרכי) או לפנות לשגרירות הסלובקית בישראל לקבלת תדרוך. ...
המשך תשובה