אני מנסה להבין אם יש לי סיכוי לקבל דרכון הונגרי דרך סבא שלי. הוא נולד ב-1920 בעיר שבאותו זמן הייתה חלק מהונגריה, אבל היום היא נמצאת בתוך שטח סלובקיה. יש לי את תעודת הלידה המקורית שלו שכתובה בהונגרית, אבל אין לי מושג אם העובדה שהאזור הזה עבר מדינה משנה את הזכויות שלי. האם אני צריכה להוכיח שהמשפחה המשיכה לדבר את השפה או לגור שם, או שעצם זה שהוא נולד בטריטוריה שהייתה הונגרית באותן שנים מספיק כדי להתחיל את התהליך? בנוסף, האם אני צריכה להגיש את הבקשה בשגרירות הונגריה או בשגרירות של סלובקיה?
.jpg)
לגביך - ניתן להסדיר קבלת אזרחות. לגבי הילדים - לא ברור כי חסרים פרטים. אתה מוזמן לפנות אלי באופן פרטי....
המשך תשובה