קוראים לי גל ואני בן 15, סבא רבא שלי ז״ל נולד בהונגריה ב-1912 וחי שם עד גיל 18, יש לי את תעודת הלידה המקורית שלו ומסמכים נוספים. רציתי לבדוק האם אני יוכל לקבל אזרחות ודרכון הונגרי בעזרת מידע זה. תודה
הנך זכאי לאזרחות הונגרית, אולם לא מסרת מספיק נתונים בכדי לקבוע אם יש צורך במקרה שלך בידיעת השפה ההונגרית.
אני ממליץ לפנות למשרדי לקבלת פרטים נוספים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי הנתונים, נראה כי קיימת זכאות מהותית להסדרת האזרחות הסלובקית. לבדיקה מקיפה ומדויקת יותר את מוזמנת לשלוח אלי לאימל העתק מהמסמכים הסלובקיים. ניתן לפנות אליי דרך ייעוץ אישי...
המשך תשובה