קוראים לי גל ואני בן 15, סבא רבא שלי ז״ל נולד בהונגריה ב-1912 וחי שם עד גיל 18, יש לי את תעודת הלידה המקורית שלו ומסמכים נוספים. רציתי לבדוק האם אני יוכל לקבל אזרחות ודרכון הונגרי בעזרת מידע זה. תודה
הנך זכאי לאזרחות הונגרית, אולם לא מסרת מספיק נתונים בכדי לקבוע אם יש צורך במקרה שלך בידיעת השפה ההונגרית.
אני ממליץ לפנות למשרדי לקבלת פרטים נוספים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ראשית, חסרים לך מסמכים רלוונטיים המעידים על אזרחות צ׳כית של סבך. במידה ויש קצה חוט, ברוב המקרים, ניתן לאתר מסמכים בצ׳כיה בארכיונים מתאימים. שנית, כלל לא ברור אם ניתן יהיה להסדיר אזרחות לדור שלך להב...
המשך תשובה