שלום וברכה אני דייר מוגן ובעל הבית מתכונן להרוס את הבנין ולבנות בנין חדש, הוא הציע לי מאה אחוז של דמי המפתח בלבד, האם מגיע לי פיצוי נוסף מעבר לזה וכמה
שלום רב,
ראשית יש לבדוק את לשון הסכם השכירות.
בהתאם לסע' 75 לחוק הגנת הדייר זכאי הדייר היוצא ל 60-80 אחוז מדמי המפתח ששולמו.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
און צוק עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה והיא דיירת מוגנת, בהתאם לחוק הגנת הדייר רק יורש שגר עם הדייר המוגן חצי שנה טרם פטירתו של הדייר המוגן יכול להיחשב כדייר ממשיך. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה