שלום. אני משכיר דירה מאחורי ביתי לאדם במשך כ-12 שנים ללא חוזה. הכל מוסכם בעפ"י שהוא משלם לי סכום כל חודש. האם אסור לי לפנותו כי אני רוצה לתת לבן שלי את הדירה? האם הוא נחשב דייר מוגן כי כבר עברו המון שנים? כמה שנים צריך לעבור על מנת שדייר ייחשב כדייר מוגן? מהן הדרישות להפוך לדייר מוגן כיום?
שלום רב,
שכירות של 12 שנים גם אם ללא חוזה אינה הופכת את הדייר לדייר מוגן אלא אם כן הדבר סוכם בינכם (בכתב או בע"פ).
אני מניח שיש ביניכם הסכם לא כתוב.
על מנת להפוך לדייר מוגן כיום יש לקבוע בהסכם שכירות כי מדובר בשכירות מוגנת.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה והחזקה בדירה הוחזרה לחברה המשכנת יש להמציא אישורים לחברת המים, החשמל וכו`. במקרה שלכם ניתן להגיש דרישה להחזר תשלום לחברה המשכנת בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה