יורשי דייר מוגן (שלא התגוררו מעולם בנכס ויש להם נכס אחר) טוענים לאחר פטירת הדייר כי מכח היותם יורשים מגיע להם חלקם בדירה ולא מוכנים לפנות את חפצי הדייר שנפטר. מה בעל הדירה צריך לעשות כדי להיכנס לדירה שלו עצמו?
שלום רב,
יש שתי אופציות:
האחת להגיש תביעת פינוי.
השניה פחות ממולצת, בה ניתן לפנות את חפצי הדייר המוגן ולאחסנם ולחייב את היורשים. לחילופין ניתן פשוט לפנות ולשלוח לכתובת של היורשים.
אולם במידה ומפנים יש לזכור כי אתם נושאים באחריות לנזקים לחפצי הדייר המוגן.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אתה זכאי לקבל הוכחות לביצוע העבודה ולעלותה. יש לבדוק את ההסכם שלכם על מנת לדעת על מה אתה משלם. לגבי הנזילות מהמזגנים - יש לשלוח התראות בכתב. אתה זכאי לפיצוי מבעל הבית. בברכה, און צוק...
המשך תשובה