שלום. אני רוצה לקנות את הדירה בה אני גרה של עמידר. באיזורנו יש פינוי בינוי. עדיין לא סגרו עים שום יזם בבניין שלנו ובכל הסביבה הקרובה. עמידר הוסיפו למחיר הדירה.עבור התר בניה או פינוי בינוי . שמעתי שאין להם התר בניה ושגם על פינוי בינוי הם לא אמורים לדרוש כל כך הרבה כסף
שלום רב,
יש הליך מסודר למכירת דירת עמידר
אשמח להסביר אותו.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ניתן בקלות לבדוק מי היורשים ודרכים ליצירת קשר. רשם הצוואות והירושות, רשם המקרקעין, רשות המיסים ועוד. בכל מקרה יש לך כמה אפשרויות פעולה. מוזמנת לפנות ואדריך אותך. בברכה, און צוק, עו...
המשך תשובה