שלום. לפני כשנה חתמנו על חוזה לשכירות לבית, בחוזה צויין בסעיף כי בידינו השוכרים אופציה להארכת החוזה לשנה נוספת. בסעיף שלאחריו צוין כי למשכיר אפשרות להעלאת שכר הדירה בתקופת האופציה אך שיעור העלאה נותר ריק בחוזה (לא מלאנו במועד חתימת החוזה). לאור זאת, האם יכול המשכיר להעלות את שכר הדירה בתקופת האופציה למרות שלא צוין בחוזה שיעור העליה?
שלום רב,
יש לראות את ההסכם המלא בטרם אענה.
אולם עקרונית אני יכול לומר כי היות ורשום כי המשכיר יכול להעלות את שכה"ד ולא מצויין שיעור עליית דמי השכירות הרי שהשוכר יכול להעלות את דמי השכירות בהתאם לשיקול דעתו.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה ואביך דייר מוגן ואחיך מתגורר איתו חצי שנה טרם פטירתו יוכל אחיך להיחשב כדייר ממשיך על פי הוראות חוק הגנת הדייר. יש לבדוק האם אחיך צריך אפוטרופוס. במידה וגם אתה תגור עם אביך חצי שנה ...
המשך תשובה