שלום, ברצוני לשאול למה בכל חוזה שכירות שנתקלתי, בסעיפים 1+2 רשום אני לא מוגנת בחוק זה? בשביל מה יש את החוק הזה אם אני מתחייבת שהוא לא חל עליי ?
שלום רב,
חוק הגנת הדייר חל על מקרים מיוחדים של שכירות המוגדרים בחוק.
למשל במקרה בו השוכר המוגן שילם דמי מפתח.
במידה ואינך עומדת בהוראות החוק אזי החוק אינו חל על הסכם השכירות.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בגין עסקה בדמי מפתח אין כל צורך בדיווח למיסוי מקרקעין. אולם כל אחד חייב לדווח למס הכנסה על הכנסותיו מכל מין וסוג. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה