שלום רב! אני דיירת עמידר ונמצאת בתהליך רכישה. התנאי של עמידר שאני לא יכולה לראות את החוזה לפני החתימה. האם עליי להגיע לחתימה עם עו"ד מטעמי כדי להתגונן מפני מכשולים אפשריים? מה עליי לעשות במידה ובעמידר לא יאפשרו הגעת עו"ד? תודה מראש
שלום רב,
את זכאית לראות את ההסכם לפני החתימה עליו.
אני ממליץ לבדוק האם יש נספח "תנאים מיוחדים" הרלוונטים רק לנכס זה.
אני ממליץ להייעץ ולהיעזר בליווי של עו"ד הבקיא בתחום.
ניתן לפנות למשרדי
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ניתן להגיש תביעת פינוי. רק יורש שגר עם הדייר המוגן חצי שנה טרם פטירתו יכול להמשיך לגור בדירה. אולם בהתאם לתיאור שלך היא אינה יורשת של הדיירת המוגנת. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה