שלום רב, אני שואלת עבור אבי שגר בדירת דמי מפתח. יש לו ליקויי בטיחות חמורים בדירה, כמו סדקים עמוקים בקירות תומכים. חייב לשפץ באופן מיידי. האם בעל הבית צריך לשלם על השיפוץ הזה?
שלום רב,
תלוי מה דרוש תיקון.
לפי חוק הגנת הדייר יש דברים בהם בעל הבית צריך לשאת במחצית מעלות התיקון.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש להזמין שמאי שיבדוק את שווי דמי המפתח שיש לשלם לדייר המוגן. לעיתים התשלום אף עולה על סכום דמי המפתח ויכול להגיע ל-4/3 מדמי המפתח. מוזמן ליצור קשר טלפוני להסבר הטלפון שלי מצוין בעמוד של...
המשך תשובה