שלום, תודה על התייחסותך. האם אוכל להשתמש בתשובתך מול בעלי הנכס שדורשים שהורי יישאו בהוצאות השיפוצים בבניין כדיירי מפתח?
שלום רב,
יש לבדוק מה משפצים בנכס והאם זה בשימושו הבלעדי של הדייר.
חוק הגנת הדייר מפרט בדיוק את האחריות של הדייר ושל בעל הבית.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, הדירה תירשם ברשם המקרקעין בהתאם לאמור בצו הירושה. במידה ויש לאחת האחיות תביעה כספית ו/או טענות קנייניות יש להפנות לבית המשפט. לקבלת ייעוץ משפטי מעמיק לסוגיה ניתן לפנות למשרדנו בברכה, א...
המשך תשובה