שלום רב, אני מתגוררת בדמי מפתח כ-50 שנה. כל שנותיי שילמתי סכום של 150 ש"ח כשכ"ד, עתה בעל הדירה התחלף וזה החדש דורש ממני לשלם 800 ש"ח. האם הדבר הגיוני ועלי לשלם? מהו שכה"ד המקסימלי שניתן לגבות ממני? תודה
שלום רב,
ניתן להעלות את דמי השכירות רק בהתאם לאמור בתקנות הגנת הדייר (דמי שכירות יסודיים ודמי שכירות בדירות).
ההעלאה תקפה רק מיום ההודעה של בעל הבית ולא רטרואקטיבית.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, היחידה שיכולה לקנות את הדירה היא הדיירת המוגנת. יש לשלם חובות עבר על מנת לממש את הזכאות לרכוש את הדירה. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה