שלום רב סבתי מתגוררת בדירה בדמי מפתח. היא מעוניינת למכור את החלק שלה והבעלים מסרב מתוך ציפייה שאם ימתין מספיק היא תלך לעולמה והחלק שלה יחזור אליו ללא עלות. האם ניתן לחייב אותו למכור את הנכס או לקנות את החלק שלה? תודה רבה
שלום רב,
בהחלט ניתן לחייבו במסגרת הליך בבית המשפט.
ניתן לפנות אליי טלפונית במס' אשר מופיע באתר לשם הסבר ו/או הגשת התביעה.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה ואביך דייר מוגן ואחיך מתגורר איתו חצי שנה טרם פטירתו יוכל אחיך להיחשב כדייר ממשיך על פי הוראות חוק הגנת הדייר. יש לבדוק האם אחיך צריך אפוטרופוס. במידה וגם אתה תגור עם אביך חצי שנה ...
המשך תשובה