שלום, אם הוריי, שהם דיירים מוגנים בדמי מפתח, עוברים לבית אבות, למעשה נשללת מאיתנו, הילדים, האפשרות לגור עמם 6 חודשים לפני פטירתם. ולפי החוק רק אם גרנו יחד 6 חודשים לפני פטירה, ניתן להמשיך את זכויותיהם. האם לפיכך מעבר לבית אבות מחייב מכירת הבית כי אחרת נאבד אותו? תודה
שלום רב,
עזיבת הדירה ובטח למקום מגורים קבוע אחר מהווה נטישה.
במקרה כזה ניתן למכור את הזכות בדמי מפתח.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, את יכולה להגיש בקשה לדיור ציבורי עבור עצמך. בהתאם לתקנות. בהתאם לסיפורך בית המשפט החליט כי הוא יישאר לגור בדירה ולכן הוא יכול לפנות אותך מהדירה. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה