שלום, דמי מפתח שותפיים שאני ושותפי עשינו לחנות, כרגע השותף נפטר, האם הוא יכל להוריש את החלק הזה בצוואה, או שאוטומטית החלק שלו עובר אלי, או שבכלל זה עובר לצד השלישי שעשינו איתו את הסכם דמי המפתח? תודה מראש
שלום רב,
את חלקו בעסק ניתן להעביר בירושה.
את חלקו בדמי המפתח לא ניתן.
יש לבדוק את הסכם השכירות ואת הסכם השותפות על מנת לדעת מי זכאי.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יורש זה רק לאחר פטירת המוריש. אתה בעצם מדבר על העברה ללא תמורה בין קרובי משפחה. זה ניתן לעשות רק לאחר 5 שנים ממועד הרכישה מעמידר. אני ממליץ לעשות צוואה לכל מקרה שיבוא. בברכה, און צו...
המשך תשובה