הנכסים הנ"ל נקנו בדמי מפתח לפני כ-50 שנה. ברצוני לברר מה חלקי ומה חלקו של בעל הבניין באחוזים מתוך שווי הנכסים?
שלום רב,
אין לדייר המוגן חלק בזכות הבעלות בנכס.
לדייר המוגן יש זכות בדמי מפתח. שוויה בערך כ- 40-60 אחוז משווי הנכס.
כאשר צד ג' רוכש את זכותו של הדייר המוגן, הוא יידרש לשלם כשליש מסכום זה לידי בעל הבית.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, עקרונית תקנות הגנת הדייר (אי תחולת השיעורים המקסימליים בשכירות) לא חלות על עסק נסוג זה. אולם יש לבדוק: יש לבדוק את מהות הנכס והעסק בהסכם שכירות. יש לבדוק האם שולמו דמי מפתח. יש לבדוק כ...
המשך תשובה