שלום, סבא שלי היה דייר מוגן ונפטר לפני זמן מה. בשנים האחרונות סעדתי אותו, ישנתי שם רוב השבוע והייתי צמודה אליו רוב שעות היום, למרות שבעל הדירה לא הסכים לכך. האם יש לי זכויות בדירה? תודה
שלום רב,
במידה וגרת עם סבך חצי שנה טרם פטירתו ואין לך דירה אחרת למגורייך, הרי שאת זכאית להיחשב כדיירת ממשיכה.
מוזמנת ליצור קשר טלפוני לקבלת ייעוץ
המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ילדים בני למעלה מ 18 לא נחשבים כחלק מהתא המשפחתי מבחינת הדיור הציבורי. במידה ומבקשים מגורים בדיור הציבורי גם לילדים אזי צריך לכלול אותם גם במבחן ההכנסה. על כל המשמעויות העולות מכך. בבר...
המשך תשובה