שלום, קניתי בית בנווה צדק, אחד החדרים בבית, שלו כניסה נפרדת, מושכר בשכירות מוגנת. מדובר בדיירת מבוגרת ללא ילדים שגרה בנוסף חלק מהשבוע גם אצל אחיין שלה. א. מה הדרך הכי נכונה לפנות אותה? ב. האם היא יכולה למכור למישהו את זכות שכירות זאת למשל למישהו עם ילדים צעירים, וכך תמשך תקופת השכירות המוגנת?
שלום רב,
על מנת לענות על דרך הפינוי יש לראות את הסכם השכירות ולדעת את העובדות הרלוונטיות למקרה.
לגבי השאלה השניה - ניתן להעביר את הזכות בדמי מפתח ולמכור אותה
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהתאם לסע` 131 תת סעיף 10 לחוק הגנת הדייר: "בעל הבית רוצה להרוס את המושכר או את הבנין שבו נמצא המושכר כדי להקים במקומו בנין אחר, או לשנות את המושכר שינוי ניכר או לתקנו תיקון יסודי, וקיבל ...
המשך תשובה