1.ברכישת חנות בדמי מפתח האם משלמים מס רכישה? 2.האם נרשמים הערת אזהרה או זכויות בטאבו? בזמן הקנייה או הערות אחרות שקשורות לחוק דמי מפתח? 3.במידה ולא מה מקבל הרוכש איזה אסמכתאות? תודה על שאלותיי
שלום רב,
אין מיסוי מקרקעין על רכישת זכות בדמי מפתח.
אין רישום בטאבו.
יש להבטיח את המוכר והקונה בהתאם לרשום בחוק.
מוזמנים לפנות.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה והיא קנתה את הדירה הרי שהיא אינה אמורה להמשיך ולשלם דמי שכירות. יש לבדוק את הנושא. את מוזמנת לםנות למשרד בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה